به گزارش روابط عمومی هیأت فوتبال استان آذربایجان شرقی، یحیی گل محمدی، سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل پارس جنوبی جم اظهار داشت: “بازی فردا برای هر ۲ تیم سخت است و آن ها دوست دارند صدر جدول را حفظ کنند و خودشان را به عنوان یک تیم مدعی معرفی کردند.می دانیم که کار راحتی نداریم و باید با تمام توان و تمرکز مقابل این تیم بازی کنیم و اشتباه تاثیرگذار نداشته باشیم و عملکرد خوبی داشته باشیم.”

وی خاطرنشان کرد: “مصدومان ما به این بازی نرسیدند و ۵،۶ بازیکن خوبمان را در این دیدار نداریم و با تکیه بر جوان ها امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم. همه چیز به تمرکز ما بر می گردد که بتوانیم چند امتیاز کسب کنیم.”

سرمربی تیم تراکتورسازی  گفت: “پارس جنوبی در خط حمله تیم خطرناکی است و بازیکنان فرصت طلبی دارد و نباید مقابل این تیم اشتباه کنیم و به خوبی باید خط حمله این تیم را مهار کنیم. خودمان هم باید عملکرد خوبی داشته باشیم و به حریف فرصت ندهیم تا از اشتباهات ما استفاده کند. ”

گل محمدی تاکید کرد: “ما هر روز تمرینات گلزنی را انجام می دهیم و گلزنی در شرایط بازی به بازیکن بر می گردد و بچه ها تلاش می کنند و در تمرینات هم خیلی خوب ظاهر می شوند. تعداد گل های ما نسبتا خوب بوده و می تواند بهتر هم بشود. ”

وی در خصوص استفاده بهینه از تعطیلات لیگ اظهار داشت: “ما یک بازی تدارکاتی در تعطیلات داشتیم. هر تعطیلی هم یک فرصت و هم یک تهدید محسوب می شود و به این که چگونه از تعطیلات بهره ببریم مربوط می شود. این تعطیلات باعث نشد مصدومان ما برسند و شرایط سختی داریم.”

سرمربی تیم تراکتورسازی خاطرنشان کرد: “هواداران تراکتور نیازی به فراخوان ندارند و شرایط را به خوبی می دانند که چه شرایطی داریم. امیدوارم فردا دست ما را بگیرند و با تشویق و حمایت خوبشان به ما روحیه بدهند.”