به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی، تیم فوتبال ماشین سازی در روزی که برای بقا در لیگ یک به پیروزی نیاز مبرم داشت، موفق شد صبای نگون بخت را با حساب ۴ بر صفر شکست بدهد. در این بازی ماشین سازی با دو گل بدرلو و الیاس صالحی در همان نیمه اول کار صبا را تمام کرد و در نیمه دوم هم مجید قشقایی و محسن دلیر دو گل دیگر به صبا زدند تا شاگردان عباس آقایی در هفته یکی مانده به پایان لیگ یک پیروزی پرگل را جشن بگیرند.

ماشین سازی با این پیروزی ۳۴ امتیازی شد و با ۴ امتیاز بیشتر نسبت به ایران جوان رده شانزدهمی در فاصله یک هفته مانده به پایان بازی های لیگ دسته یک فوتبال کشور در فصل 97-98 بقای خود را قطعی کرد.

شهرداری تبریز که هفته گذشته شکست سنگینی را متحمل شده بود، در مصاف خانگی با تیم راه آهن با گل دقیقه ۴ پیمان رنجبر از حریف خود پیش افتاد و این بازیکن در دقیقه ۵۴ با به ثمر رساندن گل دوم خود و شهرداری تبریز، تقریبا کار بقا را نهایی کرد. این دو گل پایان کار شهرداری تبریز نبود و شاگردان دین محمدی موفق شدند دو گل دیگر وارد دروازه راه آهن کنند تا به این ترتیب و با توجه به تک گل تیم راه آهن، این مسابقه که در تبریز برگزار می شد با نتیجه چهار بر یک به پایان برسد.

دین محمدی با این برد شهرداری تبریز را به امتیاز ۳۸ و رتبه چهاردهم لیگ دسته یک فوتبال کشور در فصل 97-98 رساند تا به این ترتیب ماموریت او در این تیم تبریزی در فصل اول با موفقیت به پایان برسد و تیم قدیمی شهر تبریز که حضور در لیگ برتر را تجربه کرده، در لیگ ماندنی شود.

به این ترتیب دو تیم تبریزی حاضر در لیگ یک هفته پایانی مسابقات را با خیالی راحت برگزار خواهد کرد چرا که استرسی از بابت سقوط ندارند.